Tekniikantie 2

02150, Espoo FINLAND

 

Teija Sipilä, busineksen tekijä

teija.sipila@blab.fi

+358 (0) 40 849 8819

Tarja Hintikka, psykolyytikko

tarja.hintikka@blab.fi

+358 (0) 40 727 2898

Satu Uotila, operaatiomestari

satu.uotila@blab.fi

+358 (0) 40 514 9618

  • Facebook Social Icon
  • White Facebook Icon

DUKE UNIVERSITY

>40%

"All of our life, so far as it has define form, is but a mass of habits," William James wrote 1892. Most of the choices we make each day may feel like the products of well-considered decision making, but they`re not. They`re habits. And though each habit means relatively little on its own, over time, the meals we order, what we say to our kids each night, whether we save or spend, how often we exercise and the way we organise our thoughts and work routines have enormous impacts on our health, productivity, financial security, and happiness. On paper published by a Duke University researcher in 2006 found that more than 40% of the actions people performed each day were not actual decision, but habits.

The Power of Habit, Charles Duhigg

BUSINESTA JA PSYKOLOGIAA

74%

näkee oikein rakennetussa 

ratkaisussa hyödyn businekselle.

Vain 14%

tunnistaa tai näkee eron palvelutarjoajien välillä.

Vain 31%

B2B-ostajista uskoo, että palveluntarjoajat tuovat heille henkilökohtaista arvoa.

2X

Kokemus henkilökohtaisesta arvosta on kaksi kertaa tärkeämpi kuin kokemus businessarvosta.

68%

asiakkaista maksaa korkeamman hinnan, mikäli he kokevat saavansa henkilökohtaista arvoa.

Vain 8,5%

tunnustaa maksavansa tuotteesta tai palvelusta korkeampaa hintaa, mikäli eivät koe henkilökohtaista arvoa.

71%

päätyy henkilökohtaisen arvokokemuksen myötä myönteiseen ostopäätökseen.

48%

B2B toimittajista ei keskustellut asiakkaiden peloista tai riskeistä, heidän ilmoittaessaan tarpeensa uudelle ratkaisulle.