Työn alla:
Segmentointi ja asiak-
kaiden arvoperusteinen
arkkityypitys
1
3
Yrityskulttuurin muokkausprojektia.
1
Strategian arkeen viemisen projekti.
2
Vähittäismyynnin kehitysprojektia.
1
Myynnin johtamisen kehityspolku
1
Palvelu- ja myynninmuotoilu-projekti
4 tarjous-pyyntöä
Asiakasarvostusten tutkimusvaihe yksinään tuotti 4 uutta tarjouspyyntöä.
Oma mittari
Case 1:
Kulttuurin muokkaamisen myötä henkilökunta innovoi oman mittarin millä mittaavat omaa sitoutumistaan menestykseen.
Uskomuksia
TULOSSEURANNASSA
40% 90%
TULOSSEURANNASSA
Case 1:
Kenttämyynnin tutkimustyö nosti hetkellisesti ehdotusten läpimenon todennäköisyyden 40% aina 90%. Suunnittelupöydällä se miten saadaan taso pysyvästi 60-70% luokkaan.
Case 2:
"Emme tule ikinä muuttumaan ja meillä ei koskaan..." -uskomukset ovat muuttuneet, nyt puhe mikä muokkaa kulttuuria on: "En olisi ikinä uskonut että me voidaan, näen valon tekemisessämme, nyt meillä on mahdollisuus..."
Muutos
Case 2:
Tämä projekti on muuttanut kenttämyyntimme toimintaa enemmän kuin kaikki aikaisemmet myynnin kehitystoimenpiteet yhteensä.
3-5% 27%
Vuosittainen myynninkehitysmuutos 7 kk kehitystyön jälkeen. Projektin tavoittena mm. asiakkaan päätösprosessiin kuluvan ajan puolittaminen, 30 uutta asiakkuutta uusien palveluiden kautta.