• White Facebook Icon

Työn alla:

Segmentointi ja asiak-

kaiden arvoperusteinen 

arkkityypitys

1

3

Yrityskulttuurin muokkausprojektia. 

1

Strategian arkeen viemisen projekti.

2

Vähittäismyynnin kehitysprojektia.

1

Myynnin johtamisen kehityspolku

1

Palvelu- ja myynninmuotoilu-projekti

4 tarjous-pyyntöä

Asiakasarvostusten tutkimusvaihe yksinään tuotti 4 uutta tarjouspyyntöä.

Oma mittari

Case 1:

Kulttuurin muokkaamisen myötä henkilökunta innovoi oman mittarin millä mittaavat omaa sitoutumistaan menestykseen. 

Uskomuksia

 TULOSSEURANNASSA 

40%   90% 

 TULOSSEURANNASSA 

Case 1:

Kenttämyynnin tutkimustyö nosti hetkellisesti ehdotusten läpimenon todennäköisyyden 40% aina 90%. Suunnittelupöydällä se miten saadaan taso pysyvästi 60-70% luokkaan.

Case 2:

"Emme tule ikinä muuttumaan ja meillä ei koskaan..." -uskomukset ovat muuttuneet, nyt puhe mikä muokkaa kulttuuria on: "En olisi ikinä uskonut että me voidaan, näen valon tekemisessämme, nyt meillä on mahdollisuus..."

Muutos

Case 2:

Tämä projekti on muuttanut kenttämyyntimme toimintaa enemmän kuin kaikki aikaisemmet myynnin kehitystoimenpiteet yhteensä.

3-5%   27% 

Vuosittainen myynninkehitysmuutos 7 kk kehitystyön jälkeen. Projektin tavoittena mm. asiakkaan päätösprosessiin kuluvan ajan puolittaminen, 30 uutta asiakkuutta uusien palveluiden kautta. 

  • Facebook Social Icon

Tekniikantie 2

02150, Espoo FINLAND

 

Teija Sipilä, busineksen tekijä

teija.sipila@blab.fi

+358 (0) 40 849 8819

Tarja Hintikka, psykolyytikko

tarja.hintikka@blab.fi

Marika Lankinen, businessmuotoilija

marika.lankinen@blab.fi